قیمت گوساله زنده و گاو برای کشتار و قربانی

  1. سون شیپ
  2. محصولات
  3. قیمت گوساله زنده و گاو برای کشتار و قربانی
گوساله زنده

قیمت گوساله زنده می تواند متاثر از عوامل مختلفی باشد که در تعیین نرخ دام کشتار به صورت قطعی تاثیر گذار هستند. با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، همواره برای اقلام خوراکی قیمت های مختلفی تعیین می گردد. که متغیر بودن قیمت ها به بازار انواع دام زنده و گوشت نیز ورود پیدا کرده است. به طوری که افراد برای خرید گاو و گوساله زنده در هر روز با قیمت های مختلفی روبرو خواهند شد. قیمت گوساله زنده به روز سال 99 در هر ماه تقریبا با نوساناتی همراه بوده است و هم اکنون نیز این قیمت در اثر تغییرات قیمت ارز و در نهایت تغییرات قیمت نهاده های دامی، دائما در حال افزایش و کاهش می باشد. در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع می پردازیم.

خرید گوساله زنده گوشتی

خرید دام زنده اعم از گوسفند و بره، گاو و گوساله، بز و بزغاله و … در جهت دستیابی به گوشت با کیفیت و مناسب از سوی افراد صورت می گیرد. با توجه به اینکه امروزه بیماری های دامی مختلفی وجود دارد و از سوی دیگر نیز افراد سودجوی بسیاری وجود دارند که در اقدامی غیر انسانی نسبت به فروش گوشت های فاسد و یا گوشت حیوانات حرام گوشت بجای گوشت سالم و بهداشتی اقدام می کنند، بیشتر عزیزان تمایل دارند تا خرید گوساله زنده را انجام دهند تا از صحت و سلامت دام و همچنین گوشت مصرفی مطمئن شوند.

در کنار این موضوع، وجود بیماری کرونا سبب شده است تا پروتکل های بهداشتی متعددی در جامعه وضع شوند، تا امکان همه گیری از طریق راه هایی همچون مصرف مواد غذایی و … به حداقل برسد. در همین رابطه بیشتر افراد با توجه به وجود این موضوع، تمایل چندانی به خرید گوشت گوساله از قصابی ها ندارند و بیشتر می خواهند تا گوساله و یا دام دیگری را به صورت زنده خریداری کنند و با اطمینان از سالم بودن آن، خود نسبت به ذبح و مشاهده کشتار آن اقدام کنند. مجموعه سون شیپ این افتخار را دارد تا در خدمت پایتخت نشینان عزیز باشد و همه امور مربوط به خرید دام و قصابی و حمل و نقل و … را در اختیار شما بزرگواران قرار دهد.

توجه داشته باشید که خرید گاو زنده و یا گوساله گوشتی در بیشتر موارد برای مصرف خانگی و پخت و پز خانوار صورت می گیرد. در کنار این مورد، استفاده از گوشت آن برای پخت و پز در مراسمات مذهبی و مناسبتی و … نیز بسیار رواج دارد. به طوری که می توان گفت علاوه بر اعیاد و مراسمات عروسی و … میزان خرید این دام در ماه های محرم، صفر و عید مذهبی قربان بسیار بیشتر می شود. چرا که برای ذبح و قربانی در این ماه ها و استفاده از گوشت برای تهیه غذای عزاداران، غذای نذری و یا تقسیم در بین فقرا مورد استفاده قرار می گیرد.

گاو و گوساله زنده در تهران و کرج

قیمت گوساله زنده 98

می توان گفت که روند افزایش قیمت گوشت قرمز در ابتدا از سال 98 شروع شد. کمبود نهاده های دامی در کنار افزایش بی سابقه قیمت ارز و گرانی های پی در پی سبب شد تا قیمت گوساله زنده سال 98 و در نهایت قیمت گوشت قرمز در این سال به طرز بی سابقه ای افزایش یابد. در سال 98 همواره در هر هفته شاهد افزایش چند هزار تومانی قیمت این نوع دام بودیم که در نهایت با دخالت ستاد تنظیم بازار و سایر ارگان های مربوطه و افزایش واردات گوشت و جلوگیری از قاچاق دام و … در ماه های آخر سال، شاهد کشیدن ترمز افزایش قیمت بودیم و بازار به ثبات نسبی رسید. قیمت گوساله سال 98 تقریبا در حدود 28 الی 30 هزار تومان بوده است و با توجه به نوسانات موجود، قیمت گوشت خالص نیز دائما در حال افزایش و کاهش نسبی بوده است.

قیمت گوساله و گاو زنده 99

با توجه به اینکه قیمت دام زنده روز هر کیلو و نرخ گوشت قرمز اعم از گوساله که یکی از پر مصرف ترین انواع گوشت های مصرفی خانوار ایرانی می باشد، دائما در حال کاهش و افزایش بوده است و تقریبا در ماه های پایانی سال 98 با کمی ثبات همراه شده،بنابراین اطلاع از قیمت گوساله 99 برای مشتریان این دام و این نوع گوشت مهم می باشد. در سال 99 نیز همچون سال قبل، قیمت این دام با ثبات کامل همراه نبوده و دائما در حال نوسان بوده است. در ماه هایی از سال با جلوگیری از قاچاق دام زنده، قیمت ها تا حدودی کنترل شده و در موارد دیگری به دلیل انتشار خبر هایی مبنی بر گم شدن نهاده های دائمی و یا افزایش قیمت آنها، بازار روند صعودی به خود گرفته است.

از سوی دیگر نظارت بر کشتارگاه ها و مراکز عرضه دام زنده در سطح پایینی قرار دارد و بیشتر افراد نسبت به گرانفروشی اقدام می کنند. از این رو مهمترین دغدغه مشتریان عزیز اطلاع از قیمت و اطمینان از سالم و بهداشتی بودن دام می باشد. مجموعه سون شیپ این تعهد را نسبت به مشتریان خود دارد، که دامی سالم و بهداشتی در کنار قیمت مصوب و مناسب به شما عزیزان ارائه دهد.

قیمت خرید گوساله زنده دیوار و شیپور

برخی از عزیزان برای استعلام قیمت دام زنده به سایت دیوار و شیپور مراجعه می کنند. تا از این طریق از قیمت گوساله و گاو زنده اطلاع یابند. در این رابطه باید گفت که متاسفانه اکثر افرادی که در سطح سایت دیوار نسبت به درج آگهی هایی از این قبیل اقدام می کنند، نسبت به گرانفروشی اقدام می کنند، و هیچ گونه تعهدی نسبت به ارائه خدمات مناسب و سالم بودن دام ندارند. جهت انجام خریدی امن و با قیمت مناسب بهتر است از سایت های معتبر و فعال در این زمینه نسبت به خرید اقدام کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی، مجموعه و یا فردی پاسخگوی شما باشد.

قیمت گاو زنده

گوشت گوساله زنده و فواید آن

گوشت گوساله و گوشت گاو پر مصرف ترین نوع گوشت در اکثر نقاط جهان می باشد. این نوع گوشت بنا به داشتن ویژگی های مناسبی که دارد برای انواع پخت و پز غذا های مختلف و همچنین استفاده جهت بهره وری از ویتامین ها و مواد موجود، مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گوشت، مورد علاقه تمامی ورزشکاران در سطح جهان می باشد. چرا که تمامی انواع ویتامین های لازم در سایر گوشت ها و مواد مفید را در خود دارد و از سوی دیگر نیز کمترین میزان کلسترول و چربی را در خود دارد. با توجه به اینکه سفره ایرانی میزبان بسیاری از غذا هایی است که با گوشت قرمز درست می شوند، بنابراین مصرف این نوع گوشت در میان خانوار های ایرانی نیز تقریبا زیاد می باشد.

افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی هستند، در صورتی که بخواهند از گوشت قرمز استفاده کنند، بهتر است از گوشت گوساله تغذیه نمایند. چرا که وجود کلسترول کم در این نوع گوشت، مانع از افزایش خطر بیماری های قلبی در اثر مصرف گوشت قرمز می شود. این نوع در مقایسه با گوشت گاو زنده نیز بسیار محبوب تر است، چرا که زود پخت تر و زود هضم تر است و دارای نرمی و بافت تازه تری نسبت به گوشت گاو می باشد.

خرید گوساله زنده در تهران و کرج

با توجه به اینکه مراکز عرضه دام زنده در سطح تهران در هر منطقه ای وجود ندارد، و همچنین بیشتر این مراکز معتبر و بهداشتی نیستند. بنابراین ممکن است بسیاری از عزیزان موفق به یافتن مرکز مناسبی برای خرید گوساله زنده در تهران و کرج نشوند. در این رابطه باید گفت که مجموعه سون شیپ به عنوان یکی از مراکزی که دارای مجوز های معتبر فعالیت می باشد، از نظر بهداشتی و از نظر قیمتی و صنفی و … مجاز به فعالیت می باشد. این مجموعه با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه کشتار و عرضه دام همچون فروش گوساله زنده در تهران و کرج و حومه، هم اکنون در خدمت شما عزیزان می باشد تا بتوانید به صورت حضوری یا غیر حضوری با تماس تلفنی و یا از طریق سایت، در سریعترین زمان ممکن با قیمت مناسب نسبت به خرید دام سالم و بهداشتی با وزن مورد نظر خود اقدام کنید.

قیمت گوساله زنده امروز

قیمت روز گوساله و گاو زنده

همانطور که گفته شد بنا به دلایلی و وضع موجود در بازار، قیمت ها نه تنها برای دام زنده بلکه برای هر نوع جنسی دائما در حال نوسان می باشد و متاسفانه نظارت دقیق و مناسبی بر قیمت ها صورت نمی گیرد. از این رو قیمت روز گوساله زنده 99 می تواند برای هر روزی متغیر باشد. وجود قیمت های مختلف و نبود نرخ قطعی از سوی مراکز نظارتی، سبب شده تا برخی افراد سودجو قیمت های دور از منطق به مشتریان عزیز ارائه دهند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز گوشت گوساله زنده با شماره های داخل سایت در تماس باشید تا دقیق ترین و مناسب ترین قیمت خدمت شما ارائه گردد.

قیمت گذاری گوساله بر اساس نژاد

خرید گوساله به صورت کلی به دو منظور انجام می گیرد. برخی از افراد جهت ذبح و استفاده از گوشت سالم و مورد تایید و نظارت خودشان در هنگام ذبح، نسبت به خرید این دام اقدام می کنند. برخی دیگر نیز که اکثرا دامدار هستند، در جهت نگهداری و افزایش وزن آن نسبت به خرید اقدام می کنند. خریدی که در جهت پرورش و افزایش وزن و یا تبدیل گوساله به گاو نر و ماده و استفاده در تولید مثل و … صورت گیرد می تواند قیمت متفاوتی با خرید برای ذبح داشته باشد. برای مثال شخصی که گوساله از نژاد شیری خریداری می کند تا در صورت پرورش از شیر نیز استفاده کند، ممکن است قیمت بیشتری برای خرید آن بپردازد.

اصولا برای خرید جهت ذبح، نژاد و نوع گوساله بسیار مورد توجه نمی باشد. اما در هنگام خرید نژاد خاصی از گاو ها، اینکه گوساله از چه نژاد و نوعی باشد، مورد توجه خریدار و فروشنده می باشد. گاو های سمینتال و نژاد هلشتاین و … و یا نژاد های ایرانی که گوشتی و شیری و … هستند مطمئنا با قیمت بیشتری خرید و فروش می شوند. قیمت گوساله برای کشتار نسبت به قیمت نژاد های خاص کمتر است، چرا که از نژاد های معمولی برای ذبح و بهره وری از گوشت استفاده می شود.

خرید گوساله زنده

قیمت گوساله کردی

گوساله کردی یکی از انواع گوساله های ایرانی می باشد که دارای گوشت با کیفیتی می باشد. این نوع در دسته گوساله های گوشتی و شیری قرار می گیرد. بسیاری از افراد تا هنگام افزایش وزن کامل و بالغ شدن از شیر این نژاد استفاده می کنند و بعد از آن با توجه به وزن بالا و گوشت مرغوب و با کیفیت، نسبت به ذبح آن اقدام می کنند. بسیاری از مشتریان عزیز تمایل به خرید گوساله کردی دارند و در تماس هایی که با مجموعه ما دارند، از قیمت گوساله زنده کردی می پرسند. این نژاد بیشتر در مناطق شمال غرب کشور نگهداری می شود.

قیمت گوساله نر سمینتال

نژاد سمینتال یکی از نژاد های گوساله خارجی می باشد که به دلایل بازدهی بالا و مرغوب بودن ژن و … وارد ایران شده است و تقریبا در تمام مناطق پرورش داده می شود. افرادی که قصد خرید گوساله های مناسب با بازدهی بالا از هر نظری هستند اکثرا به دنبال این نژاد هستند تا از طریق استفاده از شیر و گوشت و همچنین توانایی تولید مثل بالا، منبع سودآوری خوبی برای خود به وجود بیاورند. در این میان بیشتر افراد به دنبال قیمت روز گوساله نر سمینتال هستند. چرا که این نوع بسیار سریع افزایش وزن خواهد داشت و می تواند در بازه زمانی کوتاهی به وزن مناسبی برسد و برای ذبح و کشتار مناسب باشد. درصد بازدهی لاشه این نوع در صورت ذبح بسیار بالا می باشد و از این جهت بسیار به صرفه می باشد.

وزن گوساله

وزن گوساله زنده می تواند نسبت به نژاد و نوع خوراک آن با سایر گوساله ها متغیر باشد. بیشتر دامداران نسبت به پروار بندی گوساله ها بعد از دوره شیرخوارگی اقدام می کنند، که در این صورت گوساله در سنین پایین می تواند وزن مناسبی داشته باشد و در صورت تمایل دامدار، نسبت به فروش آن جهت کشتار اقدام نماید. وزن گوساله ها نسبت به شرایط نگهداری، نوع خوراک، نوع منطقه آب و هوایی، نژاد و نوع مربوطه و سایر عوامل و … می تواند متغیر باشد. همچنین یکی از عواملی که می تواند در وزن گیری گوساله بسیار تاثیر گذار باشد ابتلا یا عدم ابتلا به انواع بیماری و ارائه واکسن های مختلف می باشد. در صورتی که مرتب واکسن های لازم جهت عدم ابتلای دام به انواع بیماری، به دام زده شود می تواند در افزایش وزن مرتب و منظم دام تاثیر گذار باشد.

گاو و گوساله زنده روز

قیمت گاو زنده

قیمت گاو نیز تابع قیمت گوساله می باشد. در صورتی که قیمت گوساله با افزایش همراه باشد بدون شک قیمت گاو زنده نیز افزایش خواهد داشت. البته توجه داشته باشید، که قیمت گاوی که برای ذبح و کشتار مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به گوساله کمتر خواهد بود. چرا که گوشت گوساله محبوب تر می باشد. البته گاو به دلیل وزن بالایی که نسبت به گوساله دارد، مسلما قیمت کلی آن بیشتر از گوساله خواهد بود. اما به صورت کیلویی قیمت هر کیلو گاو کمتر از قیمت کیلویی گوساله می باشد.

سفارش گوساله از طریق اینترنت

جهت خرید گوساله زنده و اطلاع از قیمت روز گاو زنده و دقیق دام سالم و بهداشتی و دریافت هر نوع مشاوره ای در این زمینه می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کادر مجرب سون شیپ در ارتباط باشید. جهت خرید می توانید به صورت حضوری با به صورت سفارش از طریق اینترنت و تماس اقدام کنید تا با قیمت مناسب دام مورد نظر خود را در محل دریافت کنید و خدمات قصابی و حمل و نقل را به رایگان دریافت نمایید.

قیمت خرید گوساله زنده روز در بازار برای کشتار و قربانی

قیمت گوساله زنده به روز در تهران و کرج برای کشتار هر کیلو چند است؟ خرید گاو زنده و گوساله شهرداری با نرخ امروز در میادین منطقه 18، حکمیه، منطقه 15 روز، آزادگان

شناسه محصول: 2

برند محصول: سون شیپ

واحد پول محصول: IRR

قیمت کالا: 500000

موجودی انبار: InStock

امتیازدهی ویرایشگر:
4
نوشتهٔ پیشین
قیمت شتر زنده در بازار تهران و کرج کیلویی چند است
نوشتهٔ بعدی
قیمت خرید بز زنده و بزغاله زنده گوشتی 1400

2 دیدگاه. Leave new

  • کامران احمدنیا
    مارس 13, 2021 12:24 ق.ظ

    سلام و عرض خسته نباشید
    شما آدرستون کجا میشه میتونیم حضوری خودمون بیایم؟ کارای قصابی رو انجام میدید دیگه درسته

    پاسخ
    • بله قربان امکان خرید به صورت حضوری داریم. کلیه موارد مربوط به حمل و نقل و قصابی را برای شما انجام خواهیم داد.
      توجه کنید حمل و نقل مربوط به خرید های غیرحضوری می باشد.
      شما ها داخل سایت هستند لطفا با ما تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست

شماره تماس مرکز عرضه

جهت خرید گوسفند می توانید از هر ناحیه ای که هستید با ما تماس بگیرید.