بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره

  1. سون شیپ
  2. وبلاگ
  3. بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره
کی گوسفند بخریم

بهترین زمان برای خرید گوسفند زنده یکی از سوالات و دغدغه هایی است که افراد برای تهیه گوسفند با آن مواجه هستند. تهیه این جاندار در زمان مناسب می تواند مزایای ویژه ای داشته باشد که در صورت خرید در زمان نامناسب، این مزایا شامل حال خریدار نشود. با توجه به سوالات مکرر کاربران در این رابطه، قصد داریم تا در این مقاله موضوع چه زمانی بهتر است گوسفند بخریم را مورد بررسی قرار دهیم. تا از این طریق و با آگاهی داشتن کامل در این رابطه، بتوانید خریدی مناسب و با بازدهی بالا داشته باشید. 

زمان مناسب برای خرید دام زنده

قبل از اینکه به توضیح بهترین موقع برای خرید دام بپردازیم، باید به این موضوع توجه داشت که هدف از خرید و تهیه دام چیست؟ با توجه به هدف خریدار می توان بازه زمانی مناسبی برای انجام خرید در نظر داشت. برای مثال برای افرادی که قصد خرید دام زنده کشتار دارند می توان زمان متفاوتی نسبت به افرادی که قصد دارند برای پروار بندی اقدام به تهیه دام نمایند، در نظر داشت. عمده خرید های مربوط به دام های پر مصرف همچون گاو، گوساله، بره و گوسفند بنا به هدف پروار بندی و یا کشتار صورت می گیرد، و کمتر برای تهیه پشم و … خرید صورت می گیرد. 

زمان مناسب خریدن دام

در میان دام های معرفی شده نیز می توان گفت که گوسفند از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در بیشتر مراسمات مذهبی، مناسبتی و شخصی برای تهیه گوشت قرمز مورد نظر از خرید گوسفند استفاده می شود. بنابراین این موضوع که چه زمانی برای خرید گوسفند بهتر است؟ می تواند برای هر شخصی جذاب باشد، در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم. 

بهترین زمان برای خرید گوسفند پرواری

همانطور که گفتیم، انتخاب زمان مناسب برای انجام خرید به هدف افراد بستگی دارد. بسیاری از دامداران و افراد به دنبال خرید بره زنده و گوسفند برای پروار بندی هستند و در این میان به دنبال یافتن بهترین موقع برای انجام این کار هستند تا بتوانند بازدهی خوبی از کار خود داشته باشند. قبل از هر چیزی باید گفت که بره و یا دام مورد نظر برای پروار بندی بهتر است از نژاد گوشتی باشد تا بازدهی بیشتری داشته باشد.

زمان مناسب گوسفند خریدن

زمان مناسب برای تهیه نیز تابستان می باشد، چرا که در این فصل به دلیل بالا بودن تعداد بره، قیمت کمتری برای آنها لحاظ می شود و استخوان بندی آنها تا انتهای دوره پروار بندی کامل تر می شود که این خود در افزایش متوسط وزن گوسفنده زنده بسیار موثر می باشد. همچنین خرید بره های یکساله در این فصل باعث می شود تا این دام ها دو دوره پروار بندی را پشت سر هم بگذرانند. 

زمان مناسب برای خرید گوسفند کشتار

مناسب بودن زمان برای انجام خرید گوسفند را می توان مرتبط با قیمت آن دانست. با توجه به اینکه خرید و فروش گوسفندان بر اساس مقدار وزن آنها صورت می گیرد، بنابراین شما در هر فصل و زمانی که بخواهید اقدام به خرید کنید، می توانید به دامی با وزن مناسب و قدرت بازدهی گوشتی بالا دسترسی داشته باشید. دام های ارائه شده در مرکز فروش گوسفند زنده سون شیپ، در مراتع و کوهستان های طبیعی شهرستان ها پرورش داده شده اند و از نظر کیفیتی بسیار مناسب هستند. برای انجام خرید باید زمانی که قیمت هر کیلو دام زنده، مقدار معقول و مناسبی باشد، نسبت به انجام این کار اقدام کنید. 

بهترین وقت برای خرید گوسفند زنده جهت تولید پشم

با توجه به اینکه خرید جهت پروار بندی و یا کشتار از سود قابل توجهی برخوردار است، بنابراین افراد کمی نسبت به تهیه دام جهت تولید پشم و پوست تمایل دارند. اما به صورت کلی برای آن دسته از عزیزانی که قصد انجام این کار را دارند باید گفت که بهترین زمان خرید بره برای تولید پوست، فصل زایمان آنهاست. توجه داشته باشید که بهتر است بره ها بعد از یک هفتگی خریداری شوند و مطمئن شوید که از نژاد مورد نظر هستند تا دچار ضرر نشوید. 

بهترین زمان بره خریدن

مرکز فروش گوسفند زنده

آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید دام زنده اعم از گوسفند، بره، گوساله و … هستند می توانند از طریق یکی از مراکز فروش رسمی و معتبر نسبت به انجام خرید خود اقدام نمایند. مرکز عرضه دام زنده تهران و کرج سون شیپ آماده ارائه خدمات به تمامی نقاط می باشد، بهترین گوسفندان با نژاد گوشتی در این مرکز برای ارائه وجود دارد تا مشتریان عزیزی که تمایل به خرید دام دارند بتوانند موردی با کیفیت و پر بازده در اختیار داشته باشند. خدمات حمل و نقل و همچنین قصابی برای خریداران به صورت رایگان انجام می گیرد. 

بهترین زمان برای خرید گوسفند و بره زنده با اهداف مختلف دامداران در این بخش خدمت شما عزیزان معرفی گردید، جهت سفارش انواع دام کشتار برای دستیابی به بهترین گوشت با قیمت مناسب، از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

نوشتهٔ پیشین
متوسط وزن گوسفند زنده و تاثیر آن روی قیمت
نوشتهٔ بعدی
آموزش نحوه اصلاح سم گاو شیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست

شماره تماس مرکز عرضه

جهت خرید گوسفند می توانید از هر ناحیه ای که هستید با ما تماس بگیرید.